Praca na recepcji obiektu wypełniając określone zadania zgodnie z procedurami, standardami i regułami obiektu.
Pełna wiedza sprzedażowa dotycząca oferowanych produktów i możliwości obiektu gotowa do przedstawienia zarówno na miejscu jak i przez telefon czy w korespondencji social media/ strona web resortu – aktywna sprzedaż.
Procedury od dokonania rezerwacji przez zameldowania, wymeldowania do finalnej obsługi kasowej wraz z aranżacją dodatkowych aspektów pobytu naszych Gości (zadania concierge).
Obsługa recepcyjna Berry SPA: Pełna wiedza sprzedażowa dotycząca oferowanych zabiegów i możliwości SPA gotowa do przedstawienia zarówno na miejscu jak i przez telefon czy w korespondencji social media/ strona web resortu – aktywna sprzedaż.
Budowanie pozytywnych relacji z Gośćmi/ kontrahentami/ zdobywanie jak najlepszych opinii dla Resortu.
Analizowanie zgłaszanych problemów i dążenia do jak najszybszego rozwiązania kwestii dla obopólnej zgody i satysfakcji Gościa obiektu.
Wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego, Odpowiedzialność za stan i wykorzystanie sprzętu, dbałość o powierzone mienie Raportowanie niezbędnych napraw / uszkodzeń wg. ustalonych procedur.