Wykonywanie zabiegów i realizacji wskazanych w menu BERRY SPA zgodnie z przedstawionym grafikiem pracy i zadań – ustalonych w procedurach miejsca.
Pełna wiedza sprzedażowa dotycząca oferowanych produktów i możliwości SPA gotowa do przedstawienia zarówno na miejscu jak i przez telefon czy w korespondencji social media/ strona web resortu – aktywna sprzedaż
Procedury od odpowiedniej aranżacji gabinetu- zgodnie z wykonywanym zabiegiem, świadczenia zgodnie z wyuczoną i wymaganą jakością i zaangażowaniem, przez udzielenie odpowiednich informacji i porad po doprowadzenie do porządku gabinetu po wykonanych czynnościach.
Budowanie pozytywnych relacji z Gośćmi/ kontrahentami/ zdobywanie jak najlepszych opinii dla Resortu
Analizowanie zgłaszanych problemów i dążenie do jak najszybszego rozwiązania kwestii dla obopólnej zgody i satysfakcji Gościa obiektu.
Wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego, odpowiedzialność za stan i wykorzystanie sprzętu, dbałość o powierzone mienie
Raportowanie niezbędnych napraw / uszkodzeń wg. ustalonych procedur